Duurzaam verbeteren van uw organisatie!
Maar wat houdt dat nu eigenlijk in?
Duurzaam verbeteren:
- is gericht op meetbare resultaten op korte en lange termijn;
- is (... of wordt) verankerd in de strategische doelstellingen van uw organisatie;
- streeft naar en leidt tot verbeteringen en voordelen voor alle betrokkenen;
- neemt de specifieke behoeften, eisen en wensen van uw klanten als uitgangspunt;
- zorgt voor focus op het toevoegen van (klant-)waarde en het elimineren van verspilling;
- kan alleen slagen als (nagenoeg) alle betrokkenen vanaf de start gemotiveerd en betrokken zijn en dat ook blijven;
- start met het integraal optimaliseren van uw belangrijkste klantprocessen;
- houdt rekening met het opbouwen van kennis en ervaring binnen uw organisatie en
- stimuleert een cultuur en werkwijze die gebaseerd is op continue verbetering.
Van mij mag u verwachten dat bovenstaande verder onderbouwd, uitgediept en toegelicht wordt. Dat zal ik doen door een praktische en bewezen methode voor duurzame organisatie- en procesverbetering gaandeweg met u te delen....
Geen opmerkingen:
Een reactie posten